Monday, August 11, 2008

++KoLeJ TeK.PuLau(19/6/2004-18/4/2007)++

ZANA,GHUNT,AKU HUDA,AKU

NORIS,AKU KAMI
LATEST REUNION

AFter SPM 2003 2....aku apply kolej nie...dan aku diterima untuk study kat situ...tarikh pendaftaran aku 19/06/2004 semasa 2 aku dah berumur 22 tahun...tapi aku kisah aperkan?umur tak jadik halangan untuk terus study....aku mengambil jurusan diploma pemasaran kat kolej 2....aku kena study selama 3 tahun...banyak pengalaman dan kehidupan yang aku pelajari...besh sangat saat2 2...aku rindu segala2 kehidupan study aku...malas g kelas..malas wat assment...but akhirnya aku grad and result agak membanggakan...aku rindu dak2 umah aku...cik li,noris,huda and amy...tapi selepas grad..semua membawa haluan memasing...antara kami berlima...amy kawin dulu...terus lost contact...rindu kawan2 sekelas ngan aku...
rindu segala aktiviti semasa dulu...memalam ladies nyte ja..ade jeks nak p selipary senoritas yang agak tak best 2...ahaha...lepas 2 membuta..kelas malas nak pegi..
ahaaha....wawa,anis,aeirna,ida,g,hunt,zana...i love u all
kenangan antara kita semua...sentiasa di dalam ingatanku...

No comments: