Monday, August 11, 2008

++AkU++



aku adalah aku...aku dilahirkan pada 29 mei 1982 di hospital besar pulau pinang pada pukul 6.25 am....dan diberi nama siti sharifah bt ghazali oleh arwah tokwan aku....aku sempat membesar di penang just 5 taun...pada tahun 1986 aku sekeluarga berpindah ke negeri perlis indera kayangan dan bermula la episod baru di dalam kehidupanku..
aku adalah anak sulung daripada 3 beradik...adikku yang kedua lelaki bernama Azlan Ghazali berumur 23 tahun dan yang bongsu skalik perempuan Siti Mariah Ghazali 22 tahun...
skang aku sudah berumur 26 tahun...cepat sungguh masa itu berlalu...
aku mula bersekolah di tadika dekat taman aku duduk..
selepas itu aku bersekolah rendah dia Sek.Ren Seri Indra...aku mempunyai bakat di dalam bidang olahraga but aku punya bakat tak di gilap...ahahaa..
sian n sadis...
selepas itu aku bersekolah menengah di MATRI selama 3 tahun...
after that aku bersekolah di Sek Men Keb Syed Hasan di ting 4-5..aku sempat bersukan...main hoki untuk skolah2 dan aku kapten bagi pasukan hoki tersebut...
ahahaha...
selepas tamat persekolahan...aku belajar di EDI melawati kl....but tak habis di atas sebab2 tertentu..selepas 2 aku bekerja at padini sg.wang...tapi sebab masalah lelaki...aku benti keja..
kenapa aku tak berpikir panjang?
aku juga penah bekerja di kfc jaya jusco wangsa maju...selepas 2 carefour wangsa maju...
masa 2 la..aku kenal xbf aku rizuanizam aku kapel ngan dia 3 tahun...tapi syangnye..aku berlaku curang...ahaha..sampai skang aku menyesal....
tahun 2003..aku balik semula ke Perlis...amik SPM balik....


3 comments:

xinan said...

nice start...

ieffa said...

tq

Fat Akram said...

cik kak,

dlu mse kamu men hoki,

rajin bantai kaki org ek?

:D