Friday, June 25, 2010

salam semua...
dah hampir 2 bulan aku tak post pepe pun kat blog aku...
ader cerita...tapi aku macam takde mood ja nak type kat blog neyh..
bukan ada sesapa yang baca pun kan?
ehehehe.... aku skang macam tertekan sket kat tmpt kerja ngan memacam hal...
skang dari general admin aku dah kena buat finance....
sesuatu yang aku tak suka dari zaman belajaq lagik..iaitu kira2...mihahahahha
tapi aku amik positif la....ini untuk experience aku....tapi bukan la kira2 yang teruk sangat pun...kira ok gaks la..but memula aku nak kira ot pa semua..migrain gaks la..
ahgahahah...but im enjoyed it,...
lepas 2 kat sini ada plaks manusia suka memecah belahkan org...menyampah ja aku...huh...geram.....
main letak nama org...kata org 2 fitnah sana sini..padahal dia yang memfitnah...huh....
aku skang fall in love...wehehehe....sayang b...muachs...
love u so much..
nanti aku crita pasal entri besday aku...
pasal percintaan aku ye..
ehehehe....jgn muak plaks ye..
enjoyed....

2 comments:

Annasue'G said...

tadak sapa baca? aku baca. muahahah!

cepat2 cerita pasal chenta plak. hati berbunga2. ;D

ieffa said...

chenta nanti aku cerita..ehehe