Wednesday, August 26, 2009

++1st ramadhan++








22/8/2009....yeye ramadhan menjelma kembali....1st day puasa....aku cuti sebab ahad kena keja...ganti sabrina!besh wooo puasa 1st...aku tak rasa letih sangat...sebab cutikan..leh elek2 kat umah...aku ngan cousin aku plan nak pegi pasar ramadhan....jadik kiteorg telah memplankan diri untuk pegi shah alam punya bazar....apa agik...kite org pun pegi la jenjalan kat situ..beli satu makanan ja...org kl pangei kueh sampan aku pangei tepung pelita...ahaha...harga dia...6-rm2...beli rm4 sebab kat umah cousin2 ramai...nie gambaq2 kiteorg kat pasar ramadhan..aku saja snap2 pic..sekali tersnap pic akram member myspace aku..terjumpa dia kat bazar...ehehehe..sian ader adik 2...sampai terduduk2 tunggu mak dia beli juadah berbuka ...letih dah berjalan la 2...lepas 2...aku pegi plaks ttdi shah alam...p melawat kengkawanku jual ayam percik..depa tiap2 tahun berniaga...mai dari perlis nun...ehehe...sedap woo...aku beli 3 ketul ayam percik...depa bagi aku buntut ayam freee,,,ahahaha,,laksa pun aku beli gaks..beshhh woooooooooo...suka2...
ehehehe,,,,,,malam 2 paklong aku plaks kena tahan ward...dah sebulan demam tak baek2...
selepas berbuka...kite org pegi hantaq dia masuk kelana jaya medical centre....kengkawan doakan dia cepat sembuh ya....amin....


No comments: