Wednesday, May 13, 2009

++interview at 12/5/2009++

ya...interview aku kat kajang....untuk business development officer kat TEKAT AUTOMOTIVE COLLEGE kajang...nerveous gaks aku..
ehehe..
lama dah tak di interview kejakan..
aku lepak umah maisarah my beshfwen..kul 6.30 dia dah bangun mandi n gerak aku..
aku ngan jujah tidur lambat..aku cam malas ja nak bgn..tapi ader interviewkan..
kena la aku yang tak bape nak rajin neyh bangun..
eheheheh..aku drive keta sarah pasai dia tak tau jalan..
mihahaha..kul 7 lebih dah gerak..
kul 8 dah sampai kajang kut..interview kul 9...still awai gik..
ehehehe..
jadik apa gik..aku bawak sarah g bandar baru bangi seksyen 15 makan roti canai dulu..
yehaaaaa...........

after that g interview....

ramai gaks yang p...tak tau la ader rezeki untuk aku ke tak...nak dapat job 2...
hope so...ader rezeki untuk aku..


tq to mysarah,gman n adik...